luns

Re-impresionada!!!

Así é como estou eu, impresionada e reimpresionada!!!

Esta tarde chegaron a casa outro cento de "Relatos en potencia". Estou moi contenta de poder satisfacer así os pedidos da xente que tivestes a paciencia de agardar mentres se cocían... Grazas!
A partir de mañá volverán a viaxar as Lecturas de cores pola xeografía galega para que nós leamos ao tempo que axudamos a que outros nenos e nenas tamén poidan ler.

Aproveito tamén para contarvos que xa teño na casa cincuenta e catro libros infantís que merquei na Librería Amorín de Castro para enviar á nova Biblioteca do Campamento Saharauí de Dajla. Ademais, teño encargados outros cincuenta en Lugo, na Librería Biblos. Alí mesmo andamos a ver se damos artellado unha pequena presentación dos Relatos e mais deste humilde Proxecto.

E así, pasiño a pasiño, a "maleta" vaise baleirando de "Relatos en potencia" ao tempo que se enche con outras lecturas máis axeitadas para as nenas e nenos saharauís.


Moitísimas grazas a todas cantas persoas estades colaborando comigo para facer realidade esta idea.

Ningún comentario:

Publicar un comentario