luns

INCRIBLE!!!

Gustaríame ter actualizado o blog hai xa uns días, desculpade que non dera atopado o momento ata agora mesmo. Teño moito que contar e que agradecer!!!

Non sabedes o orgullosa que me sinto por estar rodeada de todas e todos vós, tanta xente boa e xenerosa!

Soñaba con vender ata un máximo de 175 libros o cal supoñería uns beneficios de arredor de 1000€ para investir na compra de libros infantís e envialos aos Campamentos Saharauís. Pois ben, os 175 libros xa foron distribuídos en tan só tres semanas e acabo de encargar unha nova reimpresión para que ninguén que queira colaborar, quede sen facelo.

E pouco a pouco, pasiño a pasiño, vou mercando libros para a biblioteca de Dajla, para ocupar eses estantes que podedes ver nas fotos e que é como está a día de hoxe tras a súa inauguración.



Os libros son dunha lista que a Asociación Bubisher (www.bubisher.org) me facilitou. A día de hoxe teño cincuenta exemplares encargados e estes xa na casa:



Estou sorprendidísima do sinxelo que é, coa vosa axuda, propoñerse e levar adiante iniciativas coma esta.
GRAZAS, MOITAS GRAZAS!!!

Ningún comentario:

Publicar un comentario